Czym jest?
To pierwszy najważniejszy krok do namierzenia wady, problemu, awarii w samochodzie. Testujemy praktycznie wszystkie moduły sterujące w jakie wyposażony jest dany pojazd. Namierzamy źródło problemu i z taką informacją, którą otrzymasz na wydruku lub na mailu kierujesz się jak ze „skierowaniem od lekarza” do warsztatu samochodowego mechanicznego / elektrycznego z konkretnym elementem do wymiany / naprawy.
Mechanikowi ułatwi to pracę i nie będzie po omacku wyszukiwał błędu (a może to jednak to, a może jednak coś innego), tym samym nie będziesz narażony na dodatkowe niepotrzebne koszty zbędnych napraw tego co nie było wadliwe.
Diagnozujemy błędy silnika, układu hamulcowego ABS, poduszek powietrznych, automatycznej skrzyni biegów, modułu komfortu, elektroniki hamulców, kontroli trakcji ESP/ ASR/EBD, układu ciśnienia w oponach, klimatyzacji, wspomagania układu kierowniczego, deski rozdzielczej, systemu audio, pamięci foteli, elektroniki drzwi i wiele wiele innych.
Check engine, insp, serwis to jedne z najczęściej pojawiających się kontrolek informacji. Widząc niepokojące znaczki na desce rozdzielczej zadzwoń do nas i umów się na krótką wizytę w celu wykonania diagnostyki komputerowej, być może będzie to błahostka do usunięcia podczas wizyty a być może skierujemy Cię do serwisu w celu naprawy / wymiany konkretnego wadliwego elementu.
Programowanie adaptacja po wymianie podzespołów, rozpięciu kostek itp.